Všeobecné obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

Zákony a předpisy:
Zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Objednávání

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí našich stránek www.nejlepsikoreni.cz.

Potvrzení objednávky

Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem, jakmile Vám zboží odešleme, nebo bude připraveno k odběru na naši prodejně, budete informováni prostřednictvím e-mailu/sms o vyřízení objednávky. U některých objednávek (větší množství apod.) Vás můžeme kontaktovat telefonicky pro potvrzení objednávky.

Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete zrušit před odesláním a to telefonicky či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky. Pokud nebude, v případě platby převodem, příslušná částka do 10 pracovních dnů připsána na účet prodávajícího, bude objednávka prodávajícím zrušena.

Poštovné a balné

Zboží bude odesláno kurýrem jako Cenný balík. Cena je určena váhou zboží.

Veškerá rizika spojená s poškozením zásilky,hradí odesílatel zásilky.Po vrácení poškozené zásilky zpět odesílateli,bude příjemci vrácena zaplacená částka v plné výši.

 

Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku 

Postup při reklamaci:

1 - informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2 - zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3 - do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu

4 - doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě                

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží.

Kontakt

E-MAIL

Zasláním e-mailu na adresu info@nejlepsikoreni.cz

TELEFON

Telefonní číslo: +420 777 120 183

POŠTA

Jana Korotvičková
Žižkova 384
280 02 Kolín III

Používá se opensource systém OpenCart
Nejlepší koření © 2018